Clouddienst of oplossing in Lange Linschoten nodig?

Ons kantoor zit in Breukelen.

Wij leveren clouddiensten in Lange Linschoten.

Tegenwoordig noemt men bijna alles ‘de cloud’ en niet zonder reden. Bijna alles is mogelijk in de cloud! Hoewel de begrippen uiteen lopen wat nou precies ‘werken in de cloud’ is, richten wij ons liever wat er voor u in Lange Linschoten mogelijk is. Maar belangrijker nog, wat er bij uw onderneming past!

Ons kantoor zit op de Beatrixstraat 9a in Breukelen, vlak bij Lange Linschoten! Veel kunnen we op afstand maar langs komen is uiteraard geen probleem. Belt u vooraf even?

We komen net zo graag naar u in Lange Linschoten voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Bellen mag ook: 030-7370836

Vragen? Hulp nodig?

U mag ons altijd bellen, maar indien gewenst bellen we u. Uiteraard wanneer het u uitkomt. We zijn u graag van dienst!

Vul uw gegevens in en wij regelen de rest.

aanbevelingen

Onze diensten.

Ondersteuning, beheer, beveiliging van uw netwerk. Wij zorgen voor uw medewerkers en apparatuur. Managed Services noemen we dat.
» Lees verder...

Een onafhankelijk advies om uw plannen vorm te geven. Wij helpen u daar graag mee. Als bestaande klant of als second opinion.
» Lees verder...

Uw data veilig, toegankelijk en apparaat onafhankelijk. Wij bieden u volledige online werkplekken maar uiteraard ook Office 365.
» Lees verder...

Uw bedrijfsdata is het belangrijkste wat u heeft, althans op ICT vlak. Wij zorgen voor het beveiligen en het back-uppen van deze data.
» Lees verder...

Cyber criminaliteit is aan de orde van de dag. Virussen en gijzelsoftware zijn de grootste bedreiging. Wij bieden u de best mogelijke beveiliging.
» Lees verder...

Uw website, online toepassing, een klant portaal of een webshop? Wij zijn gespecialiseerd in het inrichten van online omgevingen.
» Lees verder...

Bellen met een vast nummer of een complete telefooncentrale in de cloud. Wij verzorgen dit traject voor u. Van de aanvraag tot het inrichten.
» Lees verder...

Een stabiel en professioneel Wi-Fi netwerk. Gescheiden gasten en maximale beveiliging. Wij adviseren en realiseren uw wensen.
» Lees verder...

Over Lange Linschoten en andere plaatsen waar we actief zijn:





Een random feitje: Harde schijf

Een harde schijf, van het Engelse hard disk drive of HDD, is een vorm van extern geheugen, een elektromechanisch computeronderdeel waarop gegevens bewaard kunnen worden. Met de aanduiding harde schijf kan men de eigenlijke schijf bedoelen, waarop in de vorm van magnetische polarisatie de gegevens zijn geschreven, maar meestal bedoelt men het hele apparaat met schijven, lees- en schrijfkoppen en besturingselektronica, samen in een behuizing. In IT-documentatie wordt de term vaste schijf gebruikt, omdat de schijf vast in de computer gemonteerd wordt. De gegevens zijn permanent, in tegenstelling tot het vluchtige random-access memory (RAM), en blijven ook bewaard als de computer uit staat. Een harde schijf is tegenwoordig altijd voorzien van een besturingseenheid, de controller. Dit is een elektronische schakeling die de toegang tot de data op de schijf regelt. Anno 2018 zijn er wereldwijd slechts drie grote fabrikanten van harde schijven, dit zijn Seagate (40%), Western Digital (37%) en Toshiba (23%).

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Harde_schijf

Een random feitje: IP-telefonie

Bij IP-telefonie, Voice over IP of VoIP wordt een IP-netwerk gebruikt om spraak en signalering voor het opzetten van de spraakverbindingen te transporteren. Een IP-netwerk gebruikt het Internetprotocol om gegevenspakketjes te transporteren. Voorbeelden van IP-netwerken zijn het Internet (onder andere gebruikt door telefoniediensten als Skype), een privaat bedrijfsnetwerk (met een IP-PABX, een bedrijfstelefooncentrale, gebaseerd op IP-technologie) of een publiek (vast of mobiel) VoIP-netwerk van een telecomoperator. IP-telefonie maakt het mogelijk om een gemeenschappelijk netwerk te gebruiken voor spraak en data. Dit idee was eigenlijk al gerealiseerd met digitale (ISDN) telefonie. Digitale telefonie vereist specifieke apparatuur die vrij duur is, omdat ze enkel toepasbaar is in de telefoniewereld. IP-telefonie daarentegen kan draaien op om het even welk data-apparaat (pc, tablet, smartphone, …) waardoor het beduidend goedkoper is. IP-telefonie vereist een IP-netwerk tot aan het eindapparaat. Binnen een bedrijf wordt hiervoor een LAN aangelegd binnen in het bedrijfsgebouw, eventueel aangevuld met een WAN tussen de bedrijfsgebouwen. Toegang tot een publiek IP-netwerk gebeurt via een xDSL lijn over een koperpaar, een optische vezel verbinding of een 4G mobiel netwerk. Binnenshuis kunnen de toestellen aangesloten zijn via een WAN of een WiFi-netwerk. Het opzetten van een VoIP-verbinding vereist een signaleringsprotocol tussen de toestellen van beller en gebelde, en de eventuele tussenliggende schakelknopen. Het gebruikte protocol is Session Initiation Protocol (SIP), dat initieel ontwikkeld werd voor het opzetten van andere communicatievormen zoals e-mail en world-wide-web.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-telefonie

Hulp op afstand

Voor hulp op afstand heeft u eerst contact met ons nodig. Bel. 030-73 70 836.

TeamViewer op de Mac?

De volgende stappen moeten nog gevolgd worden om TeamViewer werkend te maken op de Mac.​
  • Systeemvoorkeuren > (ikoon) Beveiliging en privacy > (tab) Algemeen -> Open toch
  • Systeemvoorkeuren > (ikoon) Beveiliging en privacy > (tab) Privacy > Toegankelijkheid > Slotje openen > TeamViewer toevoegen
  • Systeemvoorkeuren > (ikoon) Beveiliging en privacy > (tab) Privacy > Schermopname > Slotje openen als deze dicht is > TeamViewer toevoegen