Tarieven

Op zoek naar transparante en betaalbare tarieven voor jouw IT-beheer? Bij IT-gemak bieden wij heldere prijsstructuren voor onze all-in ICT-beheerdiensten, inclusief projectmanagement en ondersteuning op maat. Met onze jarenlange expertise zorgen wij ervoor dat jouw IT-omgeving altijd soepel en veilig draait, zonder verrassingen. Ontdek hieronder onze tarieven en maak een weloverwogen keuze die aansluit bij jouw bedrijfsbehoeften.

Tarieven All-in ICT beheer

Met ons All-in ICT beheerpakket nemen wij de volledige verantwoordelijkheid voor jouw IT-infrastructuur. Van preventief onderhoud en 24/7 monitoring tot uitgebreide support en beveiliging: alles is inbegrepen. Jij kunt je focussen op je core business, terwijl wij zorgen voor een optimaal werkende en veilige omgeving.

Bereken eenvoudig je kosten

Vul hieronder enkele basisgegevens in over je IT-omgeving en ontvang direct een prijsindicatie. Onze calculator geeft je snel inzicht in wat je kunt verwachten. Zo weet je precies waar je aan toe bent!

Check onze All-in webshop 

Veel gekozen producten en diensten hebben we opgenomen in onze All-in webshop. Inclusief levering op locatie, configuratie en installatie. Hiervan kun je gebruikmaken wanneer je beschikt over een All-in overeenkomst en worden geen werkuren in rekening gebracht. 

Maak je geen gebruik van All-in ICT-beheer? Dan kan het zijn dat wij meerwerk berekenen, u wordt hierover geïnformeerd wanneer u uw bestelling plaatst.   

Tarieven voor uren en projectmanagement

Naast onze all-in diensten, bieden wij ook flexibele tarieven voor uren en projectmanagement. Wij begrijpen dat sommige projecten om specifieke ondersteuning vragen. Daarom kun je bij ons rekenen op deskundige projectbegeleiding, implementatie, en advies, tegen de volgende tarieven:

  • Standaard uurtarief €101,00 per uur (excl. btw)

    Buiten onze openingstijden en voor stand-by diensten, kunnen er andere tarieven in rekening worden gebracht. Hierin zijn 3 gradaties;

    • Avond (17:00 – 0:00), +35% op het standaard tarief.
    • Nacht (0:00 – 8:30) / Zaterdag, +50% op het standaard tarief.
    • Zon- / Feestdagen, +100% op het standaard tarief.
    • Stand-by (mogelijk zonder werkzaamheden) -50% van het tarief.
    Wij berekenen geen voorrijkosten in een straal van 5 kilometer rondom ons kantoor.

    Voorrijkosten tot 50 km €65,00 en van 51 t/m 100 km €98,50. Boven de 100 km op afspraak.

  • Projectmanagement: vanaf €250 per uur (excl. btw), afhankelijk van de complexiteit en duur van het project.

Uren die buiten All-in ICT beheer vallen

Het kan voorkomen dat je gebruik wil maken van onze diensten, buiten onze openingstijden. Hiervoor kunnen andere tarieven in rekening gebracht worden. Hierin zijn 3 gradaties;  

  • Avond (17:00 – 0:00): +35% op het standaardtarief.  
  • Nacht (0:00 – 8:30) of zaterdag: +50% op het standaardtarief.  
  • Zon- of feestdagen: +100% op het standaardtarief.  
  • Stand-by (mogelijk zonder werkzaamheden): -50% van het tarief. 

Diensten

Uiteraard integreren wij graag de diensten met elkaar. Op deze manier kunt u optimaal gebruik maken van alle functies. Benieuwd naar de mogelijkheid tot integratie?

Vrijblijvende afspraak inplannen?

Heeft u direct vragen en wilt u direct een teams meeting inplannen? 

Laten we stappen maken en starten met onbezorgd werken op uw IT systemen.

Max Holtrop

Max Holtrop

Uw persoonlijke adviseur

Misschien ook interessant?