Bij ons zijn tarieven altijd transparant en helder.
ICT-consultancy
Voor onder andere systeembeheer, onderhoud en ondersteuning
Buiten onze openingstijden en voor stand-by diensten, kunnen er andere tarieven in rekening worden gebracht. Hierin zijn 3 gradaties;
- Avond (17:00 – 0:00), +35% op het standaard tarief.
- Nacht (0:00 – 8:30) / Zaterdag, +50% op het standaard tarief.
- Zon- / Feestdagen, +100% op het standaard tarief.
- Stand-by (mogelijk zonder werkzaamheden) -50% van het tarief.
Voorrijkosten tot 50 km €55,00 en van 51 t/m 100 km €95,00. Boven de 100 km op afspraak.
Alle prijzen zijn excl. 21% BTW.
Projectmanagement
Voor onder andere projectbegeleiding en beleidszaken
Buiten onze openingstijden en voor stand-by diensten, kunnen er andere tarieven in rekening worden gebracht. Hierin zijn 3 gradaties;
- Avond (17:00 – 0:00), +35% op het standaard tarief.
- Nacht (0:00 – 8:30) / Zaterdag, +50% op het standaard tarief.
- Zon- / Feestdagen, +100% op het standaard tarief.
- Stand-by (mogelijk zonder werkzaamheden) -50% van het tarief.
Voorrijkosten tot 50 km €55,00 en van 51 t/m 100 km €95,00. Boven de 100 km op afspraak.
Alle prijzen zijn excl. 21% BTW.
Onze tarieven
Hoewel iedere omgeving anders is en er in principe altijd maatwerk geleverd wordt, hanteren we wel een aantal vaste tarieven. De onderstaande tarieven zijn van toepassing tijdens onze openingstijden.
Benieuwd naar de wijze waarop de tarieven berekend worden? De meeste vragen worden beantwoord in de FAQ.
Uiteraard staan wij ook telefonisch voor u klaar indien u vragen heeft over de tarieven.
FAQ
Om open en eerlijk te zijn over hoe en welke kosten we berekenen, beschrijven we dit hier op de website. Wel zo transparant!
Voorbeelden:
- U belt met een vraag en wij hoeven hier verder niets voor te doen, dan kost dit niets. Een dergelijk gesprek kost dan hooguit 2 minuten tijd.
- U belt met een ondersteuningsverzoek (om met u mee te kijken om of een andere handeling uit te voeren), dan berekenen we dit per 15 minuten. Een sessie van 12 minuten is dan 1 x 15 minuten. Een sessie van 20 minuten zou in dit geval 2 x 15 minuten zijn.
- Als we bij u langs moeten komen, dan berekenen wij boven de 5km ook voorrijkosten en minimaal 1 uur. Een bezoek op locatie van 5 minuten zou in dat geval de voorrijkosten + 1 uur consult kosten. Een bezoek op locatie van 65 minuten de voorrijkosten + 1 uur en 15 minuten.
Andere diensten zoals vast onderhoud, monitoring, beveiliging, back-up en update-service, kunnen wij ook in een servicecontract / abonnementsvorm aanbieden. Prijzen beginnen bij €5,00 per maand voor werkstation-monitoring of device monitoring.
De licenties voor Microsoft 365 en Microsoft Azure worden door IT-gemak gefactureerd. IT-gemak voegt deze toe in uw portaal en worden tegen de tarieven die bekend zijn op Microsoft.com aan u gefactureerd.
Indien u Microsoft diensten afneemt dient u de Microsoft MSA te ondertekenen.
IT-gemak is Microsoft Silver Partner en door Microsoft goedgekeurd om dit licentiebeheer voor u uit te voeren.
Microsoft 365 Back-up betreft een implementatie die slechts gekoppeld is aan de Microsoft 365. Microsoft 365 is een back-up oplossing waar encrypted reservekopieën worden gemaakt en opgeslagen met een retentie van 365 dagen naar de hardware in het datacenter van IT-gemak B.V.
Dedicated cloud tarieven worden altijd duidelijk vooraf met u gecommuniceerd. Deze tarieven zijn afhankelijk van de implementaties en de branche gerichte software die geïnstalleerd en beheerd moeten worden. De tarieven voor Dedicated cloud starten al bij €40,00 per gebruiker. Benieuwd naar de Dedicated cloud mogelijkheid van IT-gemak? Neem contact op
Voor uw projecten en ander maatwerk, gericht op uw organisatie, kunnen wij ook met vaste prijzen werken.
Het is mogelijk om te betalen met onder andere PayPal, bank overboeking, automatische incasso en iDEAL